laupäev, 9. jaanuar 2016

Aastaga -28 kilo!

Tahaksin jagada teiega oma lugu, mis sai alguse 2015 aasta alguses. Ma olin siis 16 aastane ning minu kehakaal oli väga suur. Kehakaalule mõjusid kindlasti ka minu igapäevased ravimid. Olin ka varem proovinud kaalu langetada, kuid nii hull polnud asi kunagi olnud, otsustasin ennast kätte võtta ning esialgu läksin oma perearsti juurde, et vahetada ära ravimid, mis pidevalt suurendasid minu kehakaalu. Kui ravimid said vahetatud, siis hakkasin üha enam keskenduma oma söögile. Hakkasin jälgima, mida ning kui palju söön. Proovisin asendada võimalikult palju oma igapäevasest toidust tervislikuma vastu, hakkasin sööma rohkem juur- ning puuvilju ja jõin karastusjookide asemel vett. Algul tundus kõik väga veider ning polnud üldse harjunud ja väga tihti sai salatist ning juurviljadest kõrini, tahtsin loobuda, kuid iga kord sellisel momendil pidin endale meelde tuletama, miks ma seda teen. See nõudis väga palju pühendumist ning motivatsiooni edasi minna. Kui ma olin juba umbes kuu aega toitumise kallal vaeva näinud ning ka kaal oli märgatavalt alanenud, siis otsustasin trenni minna. Valisin endale jõusaali, kus ma sain ise valida sobivaid trenne ning enda kallal tööd teha. Trennis meeldis mulle väga ning just tänu sellele sain ma oma muutumisest rohkem aru. Tervislik toit ning trenn muutusid minu eluviisiks. Kaalu langetamise juures on kõige parem tunne see, kui sa näed, et sulle lähevad jalga või selga mingid riided, mis pole selga mahtunud juba väga kaua aega. Siis sa näed ning tunned samal ajal, et oled enda jaoks midagi head teinud ning sul on motivatsiooni jätkata. Ma kirjutan enda loost just sellepärast, et ka kõik teised leiaksid siit motivatsiooni ning jaksu edasi treenida või siis lihtsalt tervislikult toituda. Aasta ajaga võtsin mina kaalust alla 28 kilo ning kui enne olin vägagi ülekaaluline, siis nüüd julgen öelda, et raske töö tulemusena olen jälle normaalkaalus ning jätkan kindlasti trennis käimist ning tervislikult söömist.
Fotograaf:MarisL
Artikli autor: KaidiR

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar