pühapäev, 28. veebruar 2016

11. klasside esimesed kollokviumid

Veebruari algusest saadik on üheteistkümnendad klassid alustanud vaikselt tegelemist uurimistööga.  15.- 19. veebruar toimusid juba ka esimesed kollokviumid, milleks pidi valmis tegema ajakava ning ka kirjanduse loetelu. Küsisime mõnelt õpilaselt, millised on nende muljed kollokviumist:

Kirke Pentsa (11.r) Esialgu oli vägagi hirmutav, sest ma ei kujutanud ette, mida oodata, ja keegi ei öelnud ka, mis seal juhtuma hakkab. Seal olles aga sain aru, et kõik on tõsiselt ainult selleks, et ma enda tööga järje peal oleks, mitte et minu tööd halvustada ega kritiseerida. Mul aidatakse seal enda töö kindlasti õigeks ajaks valmis saada.
Jekaterina Žilkina (11.b) Kollokviumi juhiks oli Tiina Vau.  Kõikide õpilaste juhendajaid polnud kahjuks kohal ning kindlasti oleks saanud rohkem häid nõuandeid, kui juhendajad oleks kohal olnud. Kollokvium ise läks väga hästi, töö oli kõigil korralikult tehtud ning ka 2 punkti sai  teenitud. Kõik möödus pingevabalt, aga järgmist kollokviumit  ilmselt tuleks rohkem karta, kuid kui töö ilusti tehtud, siis pole midagi.
Andrei Totšilin (11.b)  Õhkkond oli väga sõbralik, õpetajad tegid palju nalja ja seetõttu närv kadus kiiresti ära. Kollokviumi juht oli Helve Pääro, kes küsis palju küsimusi töö kohta ja aitas soovitustega.
Maria Dolgova (11.r) Minu kollokviumi juht oli meie kooli direktor Jaan Paas. Ta oli enamjaolt muheda ning sõbraliku olekuga, küsis küsimusi ja andis paljuski nõu, mida paremini/teisiti teha. Oli tunda, et kõigil oli närv sees, seda väljendas pidev ning lausa piinlik vaikus ja tõsine ilme näol. Kuid kollokviumi lõppedes ei saanud ma kohe üldse aru, mispärast olin ma nõnda pabistanud.

Mai-Liis Meriloo (11.b)  Ma olin algul päris närvis kollokviumi pärast, kuid sain positiivse üllatuse, sest see oli nii mitteametlik. Meil oli väga tore kollokvium ja ka kollokviumi juht, kes rääkis väga palju ning me ise ei pidanud eriti midagi rääkima. Kui me oma kavasid ja kirjanduse loetelusid näitasime, siis juht  ütles, mis oleks võinud olla teisiti.  Kokku kestis meie kollokvium 30min ja kõik said oma 2 punkti, isegi kui kellelgi kava ja kirjandus väga valesti vormistatud või valesti tehtud oli, tähtis oli see, et need on olemas. 

Artikli autor: HannaL

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar