neljapäev, 22. oktoober 2015

Intervjuu vilistlastega

  16. oktoobril oli mul au teha intervjuu kolme meie kooli vilistlasega. Intervjueeritavateks olid Erkki Lill, Indrek Tammemägi ning Kristian Jaani.
  1. Millega Te tegelete?

K. Jaani: "Töötan politseis (Politsei- ja Piirivalveametis) ja olen Põhja prefekt. See tähendab seda, et kõigil politseinikel, kes töötavad Harjumaal ja Tallinnas, oleks hea töötada ning kõik oleks olemas, siis ongi minu ülesanne, et kogu turvalisus oleks Hrjumaal ning s.h Tallinnas tagatud. Ehk siis ma juhin Põhja prefektuuri."
Kristian Jaani
Fotograaf: MerilinM



E. Lill: "Minu tõsiseks hobiks on viimased 10 aastat olnud curling, noorte õpetamine, võistkondade juhendamine ja ise mängimine. Kõik, mis on seotud curlinguga, on minu tegevusalaks."
Erkki Lill
Fotograaf: MerilinM

I. Tammemägi: "Mina tegelen ettevõtlusega."
Indrek Tammemägi
Fotograaf: MerilinM

  2.Kuidas Te selle ameti juurde jõudsite?

K. Jaani: "Kõigepealt tuli minna õppima ja pidi väga palju tööd tegema. Pidi alustama päris alt ehk siis kunagi hakkasin töötama patrullis. Peale patrullitööd olen pikka aega töötanud uurijana ehk siis menetlenud erinevaid kriminaalasju, uurinud kuritegusid ja eks sealt edasi on see karjäär liikunud. Kui oled tubli ja hakkaja inimene, siis on kõik võimalik."

E. Lill: "Nagu elus ikka head ja halvad asjad juhtuvad juhuslikult. Mina sattusin curlingu juurde läbi oma venna, kes kunagi oli Eesti noortekoondises korvpallur ja tema hea sõber oli Jeti jäähallis tegevjuht. Aastal 2003, kui ma ei eksi, olid esimesed Eesti meistrivõistlused curlingus. Sealt edasi hakkas see nö laviinina edasi veerema."

I. Tammemägi: "No tundub, et see on mul veres. Jõudsin kohe pärast kooli lõpetamist. Õigemini ülikooli lõpetamist. Üks tee viib teiseni."

  3. Kas Teile meeldis omal ajal koolis käia?

K. Jaani: "Absoluutselt! Muidugi! Kui tagasi mõelda, siis mida rohkem aega mööda läheb, seda rohkem hakkab meeldima."

E. Lill: "Pean ausalt ütlema, et esmaspäev oli kõige raskem päev, sest ei tahtnud kooli minna. Koolis oli tore, aga trennis oli veel toredam. Kergejõustikus sai käidud."

I. Tammemägi: "Ei meeldinud. See on sunnitud koht, sa pead selle lihtsalt ära tegema, muud varianti ei ole."

  4. Kas Te mäletate oma kooliajast mõnda huvitavamat seika?

K. Jaani: "Oi neid seikasid on kindlasti palju. Me tegime siin koolis oma klassivennaga diskosid, mis olid vägagi populaarsed. Üle linna tulid inimesed siia kohale ja see on kindlasti selline, mis keskkooliastmest meelde on jäänud. Me tegime ka etendusi, keskkooliastmes, kui ma õigesti mäletan. Iga aasta me harjutasime ja tegime läbi ühe konkreetse etenduse. Näiteks “Vigased pruudid” tuleb mul kohe meelde, mida me oma klassiga mängisime kooli aulas. Ja eks neid huvitavaid aegu on olnud erinevaid. Kuna mina tulin kooli 1984. aastal, siis siiani on meelde jäänud erinevad tsiviilkaitseõppused, mida teise riigikorra ajal veel väga palju tehti. Marlimaske pidime ise tegema ja harjutama, kuidas käituda, kui tuumarünnak peaks tulema. Need olid kõige huvitavamad ajad."

E. Lill: "See seondub 23. aprilliga, siis kui oli teatejooks. Tol ajal oli see Rocca al Mares ja lõppes Tiskre oja juures. Ma arvan, et need olid kõige eredamad hetked."

I. Tammemägi: "Jaa! Tegime poppi. See oli vist esmaspäeva või teisipäeva hommik. Sõitsime Tabasalust bussiga Balti jaama, selle asemel, et Hipodroomis maha tulla ja läksime pontšikubaari. Sõime seal ilusti pontšikuid ja kes sisse tuleb, koolidirektor õpetaja Aser! Ja tema muidugi tundis meid ära. See jäi meelde!"

Kõiki pilte vilistlastega näed siit.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar