esmaspäev, 2. november 2015

Intervjuu Hanna Langiga

Hanna Lang käib Lilleküla gümnaasiumi 11.r klassis ja tegeleb ratsaspordiga. Et temast lähemalt teada saada ja uurida ta huvi kohta, tegime temaga intervjuu.

1. Kui kaus sa ratsutanud oled ja kus?
H: "Olen sellega tegelenud juba 8 aastat. Ratsutan Kukrumäe ratsatalus, alguses sõitsin vähe, aga nüüd päris tihti."

2. Kui vanalt sa alustasid ratsaspordiga?
H: "Ma alustasin 8 aastaselt"

Hanna Aariaga trennis, fotograaf: HaitaMaaritZ

3. Miks valisid just ratsutamise?
H: "Kõigepealt läksin sõbrannadega lihtsalt trenni kaasa, kes olid eelnevalt mingi aja juba käinud. Nüüd olengi mina ainus, kes on püsima jäänud ja sõidan koolisõitu."

4. Mis on sinu kõige suuremad või meeldejäävamad saavutused?
H: "Ilmselt kõige suurem ongi Saku Suurhallis  Tallin International Horse Show`l võistlemine. See andis väga hea kogemuse ja ma olen väga õnnelik, et sain seal olla."

Hanna ja Aaria Saku Suurhallis, fotograaf: KülliT

5. Räägi lähemalt oma koostööpartnerist.
H: "Tema nimi on Aaria. Ta on väga püüdlik ja olen sõitnud temaga 2 aastat. Esimene aasta oli selline, kus ma põhiliselt võistlesin ja sõitsin temaga natuke vähem, kuna tal oli ka teine ratsanik. Aga nüüd viimase aasta olen rohkem ratsutanud ja sõidan igapäevaselt. Selle tulemusel on ka koostöö paremaks läinud ja oleme hakanud üksteist rohkem mõistma."

6. On sul rääkida ka mõni huvitav lugu teist?
H:"Aariale väga meeldivad porgandid ja iga kord kui ma ta karjamaalt talli toon, siis boksis peale teki seljast võtmist ta püherdab. Mul on alati tükk tegemist, et teda puhastada."

7. Mis on su plaanid tulevikuks?
H: "Hetkel plaanin jätkata ratsutamist Aariaga, kuid edasi on valikud, et kas osta täiesti enda hobune või siis jääda vähemal määral ratsutama. Sest Aariaga ei saa enam järgmises vanuseklassis sõita, kuna  ta ei oska nendes nõutavaid elemente."

Hanna võistlustel, fotograaf: KerstiS





Artikkel: MerilinM

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar