laupäev, 30. aprill 2016

Eesti Õpilasesinduste Liidu juhatuse esimees 2016/2017 on Andreanne Kallas!

Aprilli algul toimus Eesti Õpilasesinduse Liidu XXXIV Üldkoosolek, kus valiti ka 2016/2017 aasta juhatuse esimees. Rõõm on teatada, et valituks osutus Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi 11.r klassi õpilane Andreanne Kallas. Küsisime sel puhul temalt mõned küsimused:

Kui kaua oled olnud seotud õpilasesinduse tegevusega ?
Õpilasesindusega olen seotud olnud alates 7. klassist, siis korraldasin lihtsalt erinevaid koolisiseseid üritusi. Eesti Õpilasesinduste Liiduga olen olnud seotud peaaegu 3 aastat.”
Millal ja miks otsustasid liituda Eesti Õpilasesinduse Liiduga?
Õpilasliiduga hakkasin rohkem tegelema umbes 2 aastat tagasi. Alguses olin meie suure ürituse, Üldkoosoleku, korraldusmeeskonnas, siis liikmete valdkonna liige, möödunud aastal olin selle valdkonna juht ning nüüd Õpilasliidu esimees. Ma otsustasin Õpilasliiduga liituda sellepärast, et mulle on alati meeldinud vabatahtliku töö ning oli suur soov panustada rohkem õpilaste heaolule.”

Milline on olnud senini kõige meeldejäävam kogemus?
Kõige meeldejäävam kogemus on olnud nüüd see viimane aasta, olin 23-liikmelise meeskonna juht ning see andis mulle palju uusi kogemusi.”

Mis on Sinu jaoks olnud suurim saavutus siiamaani?
Ma arvan see, et sain Eesti suurima noorteorganisatsiooni juhiks. Isegi aasta tagasi poleks ma osanud arvata, et suudan nii palju areneda.

Mis on sinu edaspidised plaanid esimehena?
Minu edasised plaanid on muuta õpilaste elu paremaks, arendada Õpilasliitu ning tahan saavutada selle, et õpilased julgeksid rääkida rohkem kaasa meid puudutavatel teemadel.

Kellena näed ennast tulevikus ja kas see on seotud sinu praeguse tegevusega?
Ma arvan küll, et see on seotud minu praeguse tegevusega. Tahan töötada kohas, kus saan tegeleda õpilaste ja haridusega.


Soovime Andreannele jõudu, jaksu ja palju kordaminekuid edaspidiseks!

Autor: AnettK

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar