reede, 27. mai 2016

11. klassid valmistuvad eksamiteks




11. klassidel on tulemas üleminekueksamid ajaloos ja keemias. 11.r ja 11.l teevad eksami keemias ning humanitaarklass ajaloos. Eksam toimub 30. - 31. mai, nii et õpilastel pole jäänud enam kaua korrata.
Uurisime igast klassist mõnelt õpilaselt, kuidas tema valmistub eksamiks ja mis on tema emotsioonid.

Anette P., 11.r

"Mina teen keemia eksami. Mulle see väga meeldib, sest keemia on üks mu lemmikainetest ja see on väga põnev. Tegin ka 9. klassi lõpus keemia eksami, kuid nüüd on meil teiste teemade peale (orgaaniline keemia). Eksamiks valmistumine on käinud terve see aasta. Keemia põhitõed on mul selged. Võtan ette kontrolltööde küsimused ja eksami kordamisküsimused, vastan neile ja vaatan ka töövihiku harjutusi, seal on väga hästi seletatud. Natuke olen ikka närvis ka, sest see aine meeldib mulle ja tahan head tulemust. Kõige raskem on see, et ainetel on väga sarnased nimetused ja valemid, eksaminärviga võivad need sassi minna.
Iseenesest pähe pole midagi vaja õppida, lihtsalt on vaja aru saada ja asjad selgeks teha."

Caroly, 11.h

"Ajaloos  teen eksami. Eksamiks valmistun ette magamatute ööde, hunniku õppimise ja kümne tassi kohviga (heh). Närvis olen ka Ikka. Kõige rohkem muretsen sellepärast, et oluliste ajaloosündmuste järjekord läheb segamini ja aju on pundar."

Anu, 11.l

"Teen eksami keemias 30. mail. Valmistun ette koolis- proovin kõikides konsultatsioonides käia ja muidugi ka küsimusi küsida. Iseseisvalt õpin reede õhtul ja pühapäeval- nii jääb mul info kõige paremini meelde. Närvis ma eriti tegelikult ei ole, aga kuna eksamini on neli päeva alles aega, siis nii varakult ma ei tunne veel ühtegi emotsiooni. Pole veel kohale jõudnud, et eksam tulemas. Eelkõige muretsen selle pärast, et õpin üle ja unustan kõige lihtsamad ja loogilisemad asjad ära - see on mu suurim probleem peaaegu igal juhul. Eelkõige tuleb ette kohe eelviimase kontrolltöö näide, kus kõige lihtsamad asjad olid kõik meelest läinud."

Edu kõikidele 11. klassidele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar