reede, 27. mai 2016

Loe, millega on Kadri Ustav teeninud üle 120 medali!

Kadri Ustav on 11. b klassi aktiivne ja tubli sportlane ning on eeskujulik ka õppeedukuselt. Tegin Kadriga intervjuu, et saada rohkem teada tema sportlikust elust.

1. Kui kaua oled spordiga tegelenud?

''Olen spordiga tegelenud alates 5. eluaastast ehk 13 aastat.

2. Millega praegu kõige rohkem tegeled?

''Hetkel on mul spordipaus, sest olen vigastatud, aga muidu tegelen karatega, ratsutamisega ja rogainiga ehk orienteerumisega.''

3. Kas oled võitnud mingeid kõrgemaid autasusid?

''Maailmameistrivõistlustel olen rogainis võitnud ühe pronksmedali. Euroopa meistrivõistlustel olen samuti rogainis võitnud pronksi ja karates kaks kuldmedalit. Eesti meistrivõistlustelt on mul palju tiitleid. Kokku on mul üle 120 medali.''

4. Mis värvi vöö sul karates on?

''Mul on pruun vöö kahe musta triibuga. See tähendab, et ma peaks tegema veel ühe eksami, et saada must vöö, aga mul pole plaanis seda teha, sest ma arvan, et vöö on pigem teistele taseme näitamiseks ja kui ma tean, et ma olen heal tasemel, pole mul seda vööd vaja.''

5. Kas on mõni spordiala milles sa hea pole?

''Ma pole hea pallimängudes v.a võrkpallis. Ümmargused asjad mulle ei istu.''

6. Millega tahaksid tulevikus tegeleda?

''Hinges tahaks tegeleda kokandusega, aga, kuna ma tean, et ma suudan rohkemat, siis tahan ma omandada meditsiinilise hariduse. Rogainiga tegelen arvatavasti elu lõpuni.''

Kadri Euroopa Meistrivõistlustel Tšehhis 2015. aastal

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar