teisipäev, 24. mai 2016

Märka loodust!


Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis toimus fotokonkurss pealkirjaga "Märka keskkonda enda ümber". Õpilased pidid tegema pilte, mis kajastaksid, kuidas loodus meie ümber on saastunud, või näitaksid, kuidas inimtegevus kahjustab meie ümbrust.

Fotokonkursi võitjaks valiti žürii poolt 11.b klassi õpilane Mae Altvälja, kellega tehti ka pisike intervjuu.

Mis on sinu foto pealkiri ja kust tuli sellise pildi idee?

"Foto pealkiri on ''Veeremas roheluse unustusse''. Mõtlesin panna pealkirjaks midagi, mis lisaks pildile rohkem sügavust ja muudaks poeetilisemaks.
Pildi idee tekkis kohapealt -  sattusin sinna, nägin, et sellest tuleks kergelt kurva ja müstilise meeleoluga pilt. Tegin selle pildi tegelikult ammu, see polnud algselt selle konkursi jaoks mõeldud, aga juhuslikult sobis see väga hästi konkursi teemaga ja ma kasutasin seda."

Kus on su pilt tehtud?

"Pilt on tehtud Linnamäe metsatee ääres."

Kuidas suhtud konkursi võitu?

"Koridoris kõikidest töödest mööda käies vaatasin, kui andekaid tulemusi on leitud pildi tegemiseks, ma poleks arvanud, et just minu oma osutub lemmikuks. See kõlab nagu mingi emotsionaalne Oscari kõne, aga ma tõesti ka poleks arvanud sellist tulemust."

Miks osalesid konkursil?

"Olin varem mõelnud, et võiks osaleda, aga kui see sattus bioloogia tunni kodutööks, siis osalesin hea meelega."

Soovid lisada midagi keskkonna saastumise probleemide kohta?

"Eks see ole praegusel ajal üks aktuaalsemaid teemasid. Mis ma ikka öelda oskan, mina sorteerin prügi - biolagunev ja tavaline prügi eraldi. :D"


Artikli autor: PiiaR


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar